SIGN IN YOUR ACCOUNT TO HAVE ACCESS TO DIFFERENT FEATURES

FORGOT YOUR PASSWORD?

FORGOT YOUR DETAILS?

AAH, WAIT, I REMEMBER NOW!
  • Intranet
  • Ajuda
  • Atenció al Federat
  • Castellano
  • LOGIN

FFCV

FFCV

Federació de Futbol
de la
Comunitat Valenciana

FFCV - Sede Central
C/ d'Almassora, 2-Bajo | 46010 Valencia

Open in Google Maps
  • Federació
    • Organització
      • President FFCV
      • Junta Directiva FFCV
      • Seus FFCV
    • Secretaria
      • Clubes
      • Circulars FFCV
        • Circulars 2024/2025
        • Circulars 2023/2024
        • Circulars 2022/2023
        • Circulars 2021/2022
        • Circulars 2020/2021
        • Circulars 2019/2020
        • Circulars 2018/2019
        • Circulars 2017/2018
        • Circulars 2016/2017
        • Circulars 2015/2016
        • Circulars 2014/2015
      • Circulars RFEF
      • Tarifes FFCV
      • Impresos
      • Esportistes d’elit
    • Àrea Llicències
    • Portal de Transparència
    • Àrea privada de club
    • APPS
    • Contacte
  • Competicions
    • Competicions
    • Apelació
      • Temporada 20/21
      • Temporada 19/20
      • Temporada 18/19
  • Certificats
  • VALENTA
  • Àrbitres
  • Entrenadors
    • Comité
    • Escola
    • Ayudas Para Entrenadoræs
  • #somValenciana
  • Mutualitat
  • Elecciones Año 2026
  • Notícies
  • Home
  • Noticias
  • Notícies
  • Novetats en les competicions de Futbol 8 de la temporada 2022/2023: mesures antigolejades i una nova Preferent
12 March, 2026
Tuesday, 20 September 2022 / Published in Notícies, Notícies FFCV, Portada VAL

Novetats en les competicions de Futbol 8 de la temporada 2022/2023: mesures antigolejades i una nova Preferent

La Federació de Futbol de la Comunitat Valenciana ha fet públiques les novetats de les competicions de Futbol 8 de la temporada 2022/2023.

A través de la CIRCULAR Núm. 13, la FFCV explica els canvis en aquestes categories formatives i la seua aplicació en cadascuna de les tres províncies de la Comunitat.

Nivells esportius

S’estableixen quatre nivells (Preferent, Alt, Mitjà i Iniciació) perquè els clubs inscriguen als seus equips segons el seu nivell esportiu.

En ‘Preferent’ participen equips de la categoria Aleví de segon any de les tres províncies.

En els nivells ‘Alt’, ‘Mitjà’ i ‘Iniciació’ participaran exclusivament equips de Alevins, Benjamins i Prebenjamins -de primer i segon any- de les províncies de València i Alacant.

Per a les competicions de la província de Castelló, un ANNEX a la Circular 13 regularà les necessitats específiques d’aquesta província.

Dues fases en Preferent

La màxima categoria de Futbol 8, ‘Preferent’, es disputarà en dues fases.

Una primera de classificació i una segona ‘Autonòmica’ o ‘Interprovincial’, en funció de la classificació en finalitzar la primera fase.

La segona volta de la Preferent Autonòmica permetrà a equips d’una província enfrontar-se a rivals d’altres dues províncies, com la Lliga Infantil Autonòmica.

Iniciació: mesures anti-golejades

La competició en les lligues de nivell ‘Iniciació’ es disputarà pel sistema de lliga a dues voltes i per punts, a raó de 3 punts per partit guanyat, 2 punts per partit empatat i un punt per partit perdut.
El format de partit serà de 4 temps que es repartiran de diferent manera segons la categoria que es tracte.

Cadascun d’aquests 4 temps tindrà un resultat independent, amb un sistema específic de suma de gols que es detalla en la circular i que evita grans golejades en el marcador final.

What you can read next

Arranca la tercera edició d’UEFA Disney Playmakers de la mà de l’Àrea Valenta
Sanitat permet les competicions i entrenaments de categoria nacional
11_anys_logo
Així és l’ajuda per a la llicència de jugadors i jugadores amb pares en atur

Recent Posts

  • Caixa Popular renova el seu acord amb la FFCV i amplia el seu patrocini de l’Àrea Valenta

  • MolcaWorld es converteix en espònsor de la FFCV

  • La FFCV s’uneix a la campanya de reciclatge i sostenibilitat junt a Ecoembes i Confedecom

  • La gala ‘TORNEM!’ reuneix a Aldaia el futbol valencià en un emotiu homenatge a la solidaritat i la reconstrucció

  • La Selecció Valenciana sub12 masculina i Valenta comencen a preparar el torneig TORNEM! al Family Sport Center

  • La Agencia EFE i la FFCV celebraran la reconstrucció del futbol en l’aniversari de la DANA amb un torneig i una gala: TORNEM! 💪

  • Marcelino, Sarabia, Corberán, Calero i Pablo Hernández en el VII Acte d’Obertura del Curs d’Entrenadors/es del Comité d’Entrenadors de la FFCV

  • Arranca la tercera edició d’UEFA Disney Playmakers de la mà de l’Àrea Valenta

  • Les seus federatives estaran tancades el dimecres 24 de setembre per una jornada formativa interna

  • CONVOCATÒRIA: Primera llista d’Adrián Navarro amb la Selecció Valenciana masculina sub14 de futbol

Partners principals
Col·laboradors
Col·laboradors

SECCIONS

  • Federació
  • Competicions
  • Certificats
  • VALENTA
  • Àrbitres
  • Entrenadors
  • #somValenciana
  • Mutualitat
  • Elecciones Año 2026
  • Notícies

Segueix-nos a les xarxes socials!

Copyright © 2019 FFCV. Tots els drets reservats. Desenvolupat per TOOOLS.

CONTACTE

Dilluns a divendres
9 h a 14.00 h

EMAIL
secretaria@ffcv.es

TELÈFON
963 510 619

Segueix-nos a les xarxes socials!

Copyright © 2019 FFCV. Tots els drets reservats. desenvolupat per TOOOLS.

  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Política de cookies
  • Política de privacidad redes sociales
  • Mapa web
TOP
Accessibility by WAH
  • Comunicació i relació amb federats i públic
  • Inici
  • Portal d’ajudes aconòmiques a clubs
  • portal de ayudas económicas a clubes-V
  • Portal de Transparència
  • Portal de Transparència
    • Contratació de Servicis
    • Transparència Econòmica
  • prueba
  • Selecció Valenciana de futbol platja sub19
  • Selecció Valenciana Masculina Futbol – Region’s CUP
  • Selecció Valenciana Masculina Fútbol – sub12
  • Selecció Valenciana Masculina Futbol – sub14
  • Selecció Valenciana Masculina Fútbol – sub16
  • Selecció Valenciana Masculina Futbol Platja – Absoluta
  • Selecció Valenciana Masculina Futbol Platja – sub16
  • Selecció Valenciana Masculina Futbol Platja – sub18
  • Selecció Valenciana Masculina Futsal – sub12
  • Selecció Valenciana Masculina Futsal – sub14
  • Selecció Valenciana Masculina Futsal – sub16
  • Selecció Valenciana Masculina Futsal – sub19
  • Selecció Valenciana Mixta Futsal – sub10
  • Selecció Valenciana Valenta Fútbol – sub12
  • Selecció Valenciana Valenta Fútbol – sub15
  • Selecció Valenciana Valenta Fútbol – sub17
  • Selecció Valenciana Valenta Fútbol – sub21
  • Selecció Valenciana Valenta Futbol Platja – Absoluta
  • Selecció Valenciana Valenta Futsal – sub14
  • Selecció Valenciana Valenta Futsal – sub16
  • Selecció Valenciana Valenta Futsal – sub19
  • Selecció Valenciana Valenta futsal sub12
  • somValenciana – La web de la Selecció Valenciana de futbol, futbol sala i futbol platja
  • Tranparència Federativa
Gestionar consentimiento
Para ofrecer las mejores experiencias, utilizamos tecnologías como las cookies para almacenar y/o acceder a la información del dispositivo. El consentimiento de estas tecnologías nos permitirá procesar datos como el comportamiento de navegación o las identificaciones únicas en este sitio. No consentir o retirar el consentimiento, puede afectar negativamente a ciertas características y funciones.
Funcional Always active
El almacenamiento o acceso técnico es estrictamente necesario para el propósito legítimo de permitir el uso de un servicio específico explícitamente solicitado por el abonado o usuario, o con el único propósito de llevar a cabo la transmisión de una comunicación a través de una red de comunicaciones electrónicas.
Preferencias
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para la finalidad legítima de almacenar preferencias no solicitadas por el abonado o usuario.
Estadísticas
El almacenamiento o acceso técnico que es utilizado exclusivamente con fines estadísticos. El almacenamiento o acceso técnico que se utiliza exclusivamente con fines estadísticos anónimos. Sin un requerimiento, el cumplimiento voluntario por parte de tu proveedor de servicios de Internet, o los registros adicionales de un tercero, la información almacenada o recuperada sólo para este propósito no se puede utilizar para identificarte.
Marketing
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para crear perfiles de usuario para enviar publicidad, o para rastrear al usuario en una web o en varias web con fines de marketing similares.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Ver preferencias
  • {title}
  • {title}
  • {title}
Portada con X-Bees