La Federació de Futbol de la Comunitat Valenciana estrena a partir del dimecres 3 de juliol un nou servici d’atenció personalitzada per als seus federats/ades.
Després d’un tancament temporal de quatre dies, Novanet tornarà amb noves prestacions per a oferir a els/les federats/ades una assistència ràpida i eficient.
Atenció al Federat
Es tracta d’un servici de call center totalment gratuït. El número 960 800 970 estarà disponible per a atendre crides de consultes, incidències o dubtes.
A més, la FFCV ha implementat un formulari de ‘Atenció al Federat‘, dissenyat per a millorar encara més la qualitat del servici i brindar una assistència més eficient.
Manuals d’ús
Recordem que en la web oficial ffcv.es estan a la seua disposició «Manuals d’ús» de Novanet.
Estem compromesos a oferir-los un suport continu i de qualitat, i estem segurs que estes millores contribuiran a un començament de temporada més fluid i satisfactori per a tots.