SIGN IN YOUR ACCOUNT TO HAVE ACCESS TO DIFFERENT FEATURES

FORGOT YOUR PASSWORD?

FORGOT YOUR DETAILS?

AAH, WAIT, I REMEMBER NOW!
  • Intranet
  • Ajuda
  • Atenció al Federat
  • Castellano
  • LOGIN

FFCV

FFCV

Federació de Futbol
de la
Comunitat Valenciana

FFCV - Sede Central
C/ d'Almassora, 2-Bajo | 46010 Valencia

Open in Google Maps
  • Federació
    • Organització
      • President de la FFCV
      • Junta Directiva de la FFCV
      • Seus
    • Secretaria
      • Clubs
      • Circulars
        • Circulars 2026/2027
        • Circulars 2025/2026
        • Circulars 2024/2025
        • Circulars 2023/2024
        • Circulars 2022/2023
        • Circulars 2021/2022
        • Circulars 2020/2021
        • Circulars 2019/2020
        • Circulars 2018/2019
        • Circulars 2017/2018
        • Circulars 2016/2017
        • Circulars 2015/2016
        • Circulars 2014/2015
      • Impresos
      • Circulars RFEF
      • Tarifes FFCV
      • Portal d’Atenció al Federat
    • Certificats
    • Portal de Transparència
    • Àrea de Llicències
    • Esportistes d’Elit
    • APPS
    • Reglament General i Codi Disciplinari FFCV
  • Competicions
    • Competicions
    • La Nostra Copa
    • Apel·lació
      • Apel·lació 24/25
      • Apel·lació 23/24
      • Apel·lació 22/23
      • Apel·lació 21/22
    • Novanet
  • Valenta
  • Àrbitræs
  • Entrenadoræs
    • Comité d’Entrenadors
    • Escola d’Entrenadors
    • Ajudes per a Entrenadoræs
  • #somValenciana
    • Valenta Futsal
      • Selecció Valenciana Mixta Futsal – sub10
      • Selecció Valenciana Valenta futsal sub12
      • Selecció Valenciana Valenta Futsal – sub14
      • Selecció Valenciana Valenta Futsal – sub16
      • Selecció Valenciana Valenta Futsal – sub19
    • Masculina Futsal
      • Selecció Valenciana Mixta Futsal – sub10
      • Selecció Valenciana Masculina Futsal – sub12
      • Selecció Valenciana Masculina Futsal – sub14
      • Selecció Valenciana Masculina Futsal – sub16
      • Selecció Valenciana Masculina Futsal – sub19
    • Valenta Futbol
      • Selecció Valenciana Valenta Futbol – sub12
      • Selecció Valenciana Valenta Futbol – sub14
      • Selecció Valenciana Valenta Futbol – sub16
      • Selecció Valenciana Valenta Futbol – sub21
    • Masculina Futbol
      • Selecció Valenciana Masculina Futbol – sub12
      • Selecció Valenciana Masculina Futbol – sub14
      • Selecció Valenciana Masculina Futbol – sub16
      • Selecció Valenciana Masculina Futbol – Regions Cup
    • Valenta Futbol Platja
      • Selecció Valenciana Valenta Futbol Platja – Sub-17
      • Selecció Valenciana Valenta Futbol Platja – Sub-20
    • Masculina Futbol Platja
      • Selecció Valenciana Masculina Futbol Platja – sub12
      • Selecció Valenciana Masculina Futbol Platja – sub14
      • Selecció Valenciana Masculina Futbol Platja – sub16
      • Selecció Valenciana Masculina Futbol Platja – sub18
  • Mutualitat
    • Formulari Reconeixements Mèdics
    • Centres Assistencials d’Hospitalització i Urgències
  • Actualitat
    • Podcast
  • Home
  • Noticias
  • Acords Junta Directiva
  • Acords Junta Directiva 11/03/2021
31 de October de 2026
Friday, 12 March 2021 / Published in Acords Junta Directiva

Acords Junta Directiva 11/03/2021

Estos són els acords adoptats per la Junta Directiva en la reunió celebrada de manera telemàtica el dijous 11 de març de 2021:

Repàs a circulars

Repàs per part de la Junta Directiva a les diferents circulars emeses per la RFEF i per la FFCV des de l’anterior reunió de la Junta Directiva.

Prohibició de la Generalitat Valenciana

El president de la FFCV exposa el seu enuig després de les últimes comunicacions de la Conselleria de Sanitat, ja que sembla ser que en el decret que eixirà demà (12/03/2021) es mantenen les mesures actuals i que fins al 12 d’abril no es reprendran les competicions, sense que això supose garantia d’inici en aqueixa data.

Salva Gomar exposa la necessitat d’acudir als tribunals per a defensar l’esport, ja que hi ha un greuge comparatiu enorme respecte a altres sectors als quals sí que se’ls permet tindre activitat.

També s’adona de la carta rebuda pel CF Històrics de València i es proposa fer-la extensiva a la resta de clubs per si volen adherir-se a ella. És un tast molt respectuós però directa contra les decisions de la Conselleria, que està deixant de costat a l’esport.

Aquesta situació obliga a la FFCV a no parar i a continuar prestant batalla fins a aconseguir que es torne a jugar. I, en aquest sentit, s’estan considerant quines accions es poden executar, capitanejades sempre per la FFCV, per la qual cosa els membres de la Junta presenten diverses propostes i suggeriments.

Informe de Competicions

Presa la paraula Víctor Giménez per a desenvolupar les modificacions de les disposicions extraordinàries previstes en la circular que després se sotmetrà a votació.

Després de l’exposició, es ratifiquen les circulars 28, 29 i 30 i s’aprova la circular núm. 31 per la junta directiva.

Per a parlar de les competicions de futbol sala se cedeix la paraula a Ignacio Cantó perquè desenvolupe el projecte realitzat. S’ha decidit acabar la primera volta, jugar els partits que quedaven pendents i després organitzar noves fases en les quals els 4 primers lluitaran pel playoff d’ascens i els següents (en número segons els casos) per mantindre la categoria.

Quant a la Lliga Autonòmica Valenta FS que dóna dret a jugar un playoff amb Balears per a pujar a 2a Divisió Femenina, l’RFEF vol tindre un representant valencià a la fi de maig per a poder jugar-ho durant la primera quinzena de juny.

Aquestes modificacions són sotmeses a votació i aprovades per la Junta Directiva.

Informe econòmic

Una vegada vista la Liquiditat, els Saldos Deutors i el Deute d’Ajornats, es desglossa el resum de les ajudes abonades: Ajudes màxima competició: 214.000 €; Ajudes Foment pedrera: 101.900 €; Ajudes quilometratge: 321.326 €; Ajudes bonificació per desplaçaments: 85.800 € i Ajudes llicencies jugadors: 49.553 €.

Faltaria un segon abonament, que seria l’import dels drets audiovisuals (626.000€) per al que els clubs han d’aportar una documentació, encara que en el cas d’alguns clubs, com no l’han fet, malgrat tindre-la assignada no se’ls ha pogut abonar, per la qual cosa només s’ha fet efectiu el 80%. Aquesta subvenció es rep en transferència directa de la RFEF al compte dels clubs. D’altra banda, les Ajudes d’Impuls 23 (ja han sigut abonades als clubs de Tercera Divisió. (425.839€). I, quant als premis de la Copa d’SM El Rei de Futbol Sala, també han sigut fets efectius ja, a excepció d’un club.

Comité d’Entrenadors

David Gutiérrez, president del Comité d’*Entrenadors de la FFCV, informa que s’ha signat un conveni amb la Universitat Catòlic de València, a la qual han agradat les nostres propostes, amb l’objectiu de traure en un futur una càtedra del futbol. També es col·laborarà amb la Universitat de València en el màster de preparació física i també han mostrat el seu interés en la càtedra de l’esport.

Futbol Platja

Es va formar el Comité de Futbol Platja arran de dos esdeveniments. Un era la celebració, per primera vegada en la Comunitat Valenciana, del curs d’entrenador especialista en futbol platja i, dues, que l’RFEF va preguntar sobre la intenció dels clubs per participar en la lliga nacional i té intenció de celebrar campionats territorials, per la qual cosa els entrenaments de les seleccions, en cas que participen, estarien supeditats a les dates que es marquen, i també, ateses les dates voldríem recuperar l’organització de clínics.

What you can read next

Acords Junta Directiva 19/10/2020
Fernando Roig, medalla d’or amb esment especial de la FFCV
Acords Junta Directiva 09/02/2021

Recent Posts

  • Paco López, Jesús Velasco, Cristian Méndez y David Aznar, con sus caricaturas, junto a Salva Gomar, Rubén Mora, Iván Cancela y Vicent Sempere en el Dia de l'Entrenador/a de la FFCV 2026

    Dia de l’Entrenador/a 2026: Paco López, Jesús Velasco, Cristian Méndez i David Aznar, lliçons de campions

  • Campions del món sub15: Yulian Mosquera, Ricar Pérez i Leo Rico, orgull de la Selecció Valenciana

  • Ja estan definits els emparellaments de la segona ronda de la V edició de La Nostra Copa Valenta de futbol

  • Ja estan definits els enfrontaments de la tercera ronda de la VI edició de La Nostra Copa

  • CONVOCATÒRIA: Partit de la Selecció Valenciana masculina sub16 de futbol a la Vall d’Uixó (dimecres 4 de novembre)

  • CONVOCATÒRIA: Partit de la Selecció Valenciana masculina sub14 de futbol a la Vall d’Uixó (dimecres 4 de novembre)

  • Álex Martínez, seleccionador de la Selecció Valenciana Valenta de fútbol sala, temporada 26/27

    CONVOCATÒRIA: Entrenament de la Selecció Valenciana Valenta sub12 de futbol sala a Castalla (dijous 5 de novembre)

  • Foto de familia de la jornada de hidratación en el fútbol de la FFCV y San Benedetto en el Ágora Vallejo

    El doctor Escribano, en la jornada de la FFCV i San Benedetto sobre hidratació en el futbol: «Palop és la intel·ligència artificial feta porter»

  • CONVOCATÒRIA: Partit de la Selecció Valenciana masculina sub12 de futbol a Picassent (dimarts 3 de novembre)

  • CONVOCATÒRIA: Entrenament de la Selecció Valenciana masculina sub16 de futbol sala a SUMA Alfafar (dilluns 2 de novembre)

Col·laboradors
Col·laboradors

SECCIONS

  • Federació
  • Competiciones
  • Certificados
  • VALENTA
  • Árbitræs
  • Entrenadoræs
  • #somValenciana

Segueix-nos a les xarxes socials!

Copyright © 2019 FFCV. Tots els drets reservats. Desenvolupat per TOOOLS.

CONTACTE

De dilluns a divendres
de 09.30 a 15.00 h

TELÈFON
963 510 619

CONTACTE

MUTUALITAT
96 351 60 00

Segueix-nos a les xarxes socials!

Copyright © 2019 FFCV. Tots els drets reservats. Desenvolupat per TOOOLS.

  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Política de cookies
  • Política de privacidad redes sociales
  • Mapa web
TOP
Accessibility by WAH
  • Comunicació i relació amb federats i públic
  • Inici
  • Portal d’ajudes aconòmiques a clubs
  • portal de ayudas económicas a clubes-V
  • Portal de Transparència
  • Portal de Transparència
    • Contratació de Servicis
    • Transparència Econòmica
  • prueba
  • Selecció Valenciana de futbol platja sub19
  • Selecció Valenciana Masculina Futbol – Region’s CUP
  • Selecció Valenciana Masculina Fútbol – sub12
  • Selecció Valenciana Masculina Futbol – sub14
  • Selecció Valenciana Masculina Fútbol – sub16
  • Selecció Valenciana Masculina Futbol Platja – Absoluta
  • Selecció Valenciana Masculina Futbol Platja – sub16
  • Selecció Valenciana Masculina Futbol Platja – sub18
  • Selecció Valenciana Masculina Futsal – sub12
  • Selecció Valenciana Masculina Futsal – sub14
  • Selecció Valenciana Masculina Futsal – sub16
  • Selecció Valenciana Masculina Futsal – sub19
  • Selecció Valenciana Mixta Futsal – sub10
  • Selecció Valenciana Valenta Fútbol – sub12
  • Selecció Valenciana Valenta Futbol – sub14
  • Selecció Valenciana Valenta Futbol – sub16
  • Selecció Valenciana Valenta Fútbol – sub21
  • Selecció Valenciana Valenta Futbol Platja – Absoluta
  • Selecció Valenciana Valenta Futsal – sub14
  • Selecció Valenciana Valenta Futsal – sub16
  • Selecció Valenciana Valenta Futsal – sub19
  • Selecció Valenciana Valenta futsal sub12
  • somValenciana – La web de la Selecció Valenciana de futbol, futbol sala i futbol platja
  • Tranparència Federativa
Gestionar consentimiento
Para ofrecer las mejores experiencias, utilizamos tecnologías como las cookies para almacenar y/o acceder a la información del dispositivo. El consentimiento de estas tecnologías nos permitirá procesar datos como el comportamiento de navegación o las identificaciones únicas en este sitio. No consentir o retirar el consentimiento, puede afectar negativamente a ciertas características y funciones.
Funcional Always active
El almacenamiento o acceso técnico es estrictamente necesario para el propósito legítimo de permitir el uso de un servicio específico explícitamente solicitado por el abonado o usuario, o con el único propósito de llevar a cabo la transmisión de una comunicación a través de una red de comunicaciones electrónicas.
Preferencias
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para la finalidad legítima de almacenar preferencias no solicitadas por el abonado o usuario.
Estadísticas
El almacenamiento o acceso técnico que es utilizado exclusivamente con fines estadísticos. El almacenamiento o acceso técnico que se utiliza exclusivamente con fines estadísticos anónimos. Sin un requerimiento, el cumplimiento voluntario por parte de tu proveedor de servicios de Internet, o los registros adicionales de un tercero, la información almacenada o recuperada sólo para este propósito no se puede utilizar para identificarte.
Marketing
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para crear perfiles de usuario para enviar publicidad, o para rastrear al usuario en una web o en varias web con fines de marketing similares.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Ver preferencias
  • {title}
  • {title}
  • {title}
Portada con X-Bees