La Supercopa Comunitat de futbol sala arranca este mes amb els tres grups de la primera fase ja definits i amb la novetat del retorn de la Final Four per a determinar el campió, com fa dos anys.
A través de la Circular número 6, la FFCV regula esta competició que es disputarà en dues fases –fase de grups, d’agost a setembre de 2025; i Final Four, en data i pavelló per determinar.
Fase de grups i calendari
Els equips que participen en esta edició de la Supercopa Comunitat FFCV de futsal són: Peníscola FS, Playas de Castellón FS, Mislata FS, Levante UD FS, Picassent FS, Ye Faky FS, Alzira FS, Sporting La Nucía FS i AD El Pilar.
La fase de grups, que es disputarà en format lliga a una volta, ha quedat definida així:
- GRUP A: Peníscola FS, Playas de Castellón FS i Mislata FS
- GRUP B: Levante UD FS, FS Picassent i Ye Faky FS
- GRUP C: Alzira FS, Sporting La Nucía FS i AD El Pilar
A la Final Four accedirà el primer classificat de cadascun dels tres grups, així com el millor segon.
El calendari de partits queda marcat en la citada circular número 6.

Dos edicions exitoses
Les dos edicions celebrades fins a la data han sigut un èxit. I un mateix club s’ha alçat amb el trofeu en ambdues.
El Servigroup Peníscola FS es va proclamar campió de la primera edició després d’imposar-se en la final de la Final Four al Family Cash Alzira FS (6-2) en el pavelló Juan Vizcarro de Peníscola, el 7 de gener de 2024.




En 2025, no hi hagué Final Four. Es va disputar la final en terreny neutral, a Sogorbe, el 9 d’abril. El recentment guanyador de la Copa de España, Servigroup Peníscola FS, es va imposar en un trepidant partit a FS Picassent (6-3).




Canal Telegram exclusivo futsal FFCV

Para estar al día de todas las novedades sobre el fútbol sala en la Comunitat Valenciana sigue el CANAL DE TELEGRAM oficial de la FFCV y exclusivo de futsal #somFutsal | FFCV