À Punt continuarà sent patrocinador principal de la Federació de Futbol de la Comunitat Valenciana per a les dues pròximes temporades (23/24 i 24/25) després de l’acord aconseguit entre les dues entitats.
El compromís d’À Punt pel futbol i futbol sala de la Comunitat Valenciana és total. FFCV i À Punt són socis estratègics, ja que comparteixen la seua inquietud per arribar a tots els racons de la Comunitat, des del nord de la província de Castelló fins al sud de la província d’Alacant.
Miquel Francés, president del Consell Rector d’À Punt, Alfred Costa, director general, Ricard Cobo, cap d’Esports, i Salva Gomar, president de la FFCV, van ser presents en la signatura.
Gràcies a aquesta vinculació, À Punt li posarà nom a les dues màximes categories del futbol de la FFCV: la Lliga À Punt Valenta i la nova Lliga À Punt Comunitat, creada enguany i que aglutina als 32 millors equips autonòmics.
Amb aquesta signatura, la FFCV també aconsegueix espais en la graella dels diferents programes de la radiotelevisió pública per a aquestes dues competicions.
A més, À Punt continuarà apareixent en partits oficials en la samarreta de la Selecció Valenciana, en totes les seues categories i modalitats.
També serà present en totes les pilotes oficials Luanvi de les competicions de la FFCV, en el bus oficial de la FFCV i en les samarretes dels àrbitres i àrbitres de la FFCV.
El president de la FFCV, Salva Gomar, va valorar molt positivament l’acord aconseguit: «Cal anar de bracet per a donar a conéixer el millor futbol de la Comunitat Valenciana. En la Lliga À Punt Comunitat, de recent creació, està el bo i millor i és molt competida».
Per part seua, el director general de la radiotelevisió pública, Alfred Costa, va assegurar que «ara ampliem el patrocini, ja que considerem a la Federació com un soci estratègic dins del pla d’expansió que estem executant de la nostra marca».