INICIA SESIÓN CON TU CUENTA

¿HAS PERDIDO TU CONTRASEÑA?

¿HAS PERDIDO TUS DETALLES?

¡UN MOMENTO, YA ME ACUERDO!
  • Intranet
  • Ayuda
  • Atenció al Federat
  • Valencià
  • LOGIN

FFCV

FFCV

Federació de Fútbol
de la
Comunitat Valenciana

FFCV - Sede Central
C/ d'Almassora, 2-Bajo | 46010 Valencia

Open in Google Maps
  • Federación
    • Organización
      • Presidente FFCV
      • Junta Directiva FFCV
      • Sedes FFCV
    • Secretaría
      • Clubes
      • Circulares FFCV
        • Circulares 2025/2026
        • Circulares 2024/2025
        • Circulares 2023/2024
        • Circulares 2022/2023
        • Circulares 2021/2022
        • Circulares 2020/2021
        • Circulares 2019/2020
        • Circulares 2018/2019
        • Circulares 2017/2018
        • Circulares 2016/2017
        • Circulares 2015/2016
        • Circulares 2014/2015
      • Circulares RFEF
      • Tarifes FFCV
      • Calendario Inicio Competiciones 25-26
      • Renovación e Inscripción de Equipos
      • Impresos
      • Deportistas de élite
    • Área Licencias
    • Portal de Transparencia
    • Área privada de club
    • APPS
    • Portal de atenció al Federal
  • Competiciones
    • Competiciones
    • La Nostra Copa
    • Novanet
    • Apelación
      • Temporada 24/25
      • Temporada 23/24
      • Temporada 22/23
      • Temporada 21/22
      • Temporada 20/21
      • Temporada 19/20
      • Temporada 18/19
  • Certificados
  • VALENTA
  • Árbitræs
  • Entrenadoræs
    • Comité
    • Escuela
  • #somValenciana
    • Futsal Valenta
      • Selecció Valenciana sub10
      • Selecció Valenciana sub12
      • Selecció Valenciana sub14
      • Selecció Valenciana sub16
      • Selecció Valenciana sub19
    • Futsal masculino
      • Selecció Valenciana sub10
      • Selecció Valenciana sub12
      • Selecció Valenciana sub14
      • Selecció Valenciana sub16
      • Selecció Valenciana sub19
    • Fútbol Valenta
      • Selecció Valenciana sub12
      • Selecció Valenciana sub14
      • Selecció Valenciana sub16
      • Selecció Valenciana sub21
    • Fútbol masculino
      • Selecció Valenciana sub12
      • Selecció Valenciana sub14
      • Selecció Valenciana sub16
      • Selecció Valenciana Regions’ Cup
    • Fútbol Playa Valenta
      • Selecció Valenciana sub17
      • Selecció Valenciana sub20
      • Selecció Valenciana absoluta
    • Fútbol Playa masculino
      • Selecció Valenciana sub12
      • Selecció Valenciana sub14
      • Selecció Valenciana sub16
      • Selecció Valenciana sub19
      • Selecció Valenciana absoluta
  • Mutualidad
    • Mutualidad
    • Parte de Lesiones
    • Reconocimientos Médicos
  • Actualidad
    • Podcast
  • Inicio
  • 2023
20 julio, 2025

| FUTSAL | La FFCV presenta a Peníscola la Final Four de la Supercopa Comunitat Valenciana

jueves, 21 diciembre 2023 por

Peníscola va acollir la presentació oficial de la nova Supercopa Comunitat Valenciana de futbol sala, per la qual lluitaran l’equip amfitrió, Alzira, La Nucia i Picassent.

El president de la Federació de Futbol de la Comunitat Valenciana, Salva Gomar, l’alcalde de Peníscola, Andrés Martínez, i el màxim dirigent de Servigroup Peñíscola FS, Manuel Sierra, van presentar ahir la Final Four en la qual es decidirà al primer campió de la Supercopa Comunitat, i que se celebrarà en la localitat castellonenca el cap de setmana del 6 i 7 de gener de 2024.

En l’acte, Sierra va agrair a la FFCV «la confiança i el suport depositat» per a l’organització de la Final Four, així com al consistori «per la inversió en l’esport». Gomar, per part seua, va recalcar que «amb este torneig volem posar en valor el futbol sala de la Comunitat«, agraint igualment el treball del club amfitrió per a organitzar l’esdeveniment. Martínez es va mostrar «orgullós» que Peníscola aculla la resolució de la Supercopa, rememorant: «Qui ens anava a dir que anàvem a tindre un equip en Primera i una Final Four en el pavelló».

A l’acte de presentació van assistir representants dels quatre equips implicats en la lluita per este nou títol. La Final Four disputarà les seues trobades de semifinals el dissabte, 6 de gener de 2024, amb els duelos Servigroup Peñíscola – Sporting La Nucia i Family Cash Alzira – FS Picassent, quedant per al diumenge dia 7 de gener la gran Final del torneig.

Muchas gracias a los equipos participantes, @AlziraFS, @FSPicassent y @CDNuciaFS por su visita a nuestra ciudad para la asistir a la presentación del evento#SupercopaComunitat 🏆 @FFCV_info pic.twitter.com/gP1Y5VTjoF

— Servigroup Peñíscola FS (@peniscolafs) December 19, 2023
Leer más
  • Publicado en Notícies, Notícies FFCV, Notícies Futbol Sala
No Comments

Cultura convoca les subvencions per a clubs esportius no professionals previstes per a 2024

lunes, 11 diciembre 2023 por

La Generalitat Valenciana ha dictat ja la resolució per la qual s’establixen les ajudes econòmiques a clubs no professionals per a l’any 2024.

La Direcció General de l’Esport de la Conselleria de Cultura ja ha fet públiques en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana les bases reguladores per a la concessió de subvencions destinades als clubs esportius amb participació en competicions oficials internacionals i competicions de màxima categoria estatal d’esport no professional.

Estes subvencions es destinen a finançar les despeses que s’ocasionen en 2024 per conceptes com a desplaçaments, allotjament, manutenció, arbitratges i nòmines -que seran almenys el 50 per cent de l’import de la subvenció concedida-, despeses de tecnificació i altres despeses justificades fins a un màxim del 10 per cent de la subvenció concedida.

En la Resolució de la Generalitat es poden consultar tots els detalls relatius a esta línia de subvencions, així com al mode de tramitar-les i els terminis en què han d’emplenar-se els formularis de sol·licitud.

Resolucio-GVA-Subvencions-a-clubs-no-professionals-2024Descarga
Leer más
  • Publicado en Notícies, Notícies FFCV
No Comments

Els àrbitres del CTA afronten les exigents proves intermèdies de la temporada 2023/24

jueves, 30 noviembre 2023 por

El pròxim dia 8 de desembre, els col·legiats del CTA valencià hauran de sotmetre’s a les sempre exigents proves intermèdies de meitat de temporada.

Les localitats de Bétera i Elx acolliran estos tests tant tècnics com físics als quals hauran de sotmetre’s necessàriament tots els col·legiats de Tercera RFEF, Lliga Comunitat i Primera i Segona FFCV.

El Resort Mas Camarena serà el marc on es desenvolupen les proves de València, mentre que la Ciutat Esportiva municipal d’Elx i la Delegació il·licitana de la Federació de Futbol de la Comunitat Valenciana acolliran les d’Alacant.

Les proves físiques inclouen test de velocitat, coordinació i capacitat de reflexos, mentre que les tècniques insisteixen en el domini del reglament, normes de joc i codi disciplinari. Els àrbitres i àrbitres que no realitzen les proves físiques no podran presentar-se a les proves tècniques.

Leer más
  • Publicado en Notícies, Notícies Àrbitres, Notícies FFCV
No Comments

La Gal·la FFCV premiarà a personalitats i clubs del futbol i futbol sala de la Comunitat el dilluns 27 de novembre

jueves, 23 noviembre 2023 por

La Federació de Futbol de la Comunitat Valenciana celebra dilluns que ve 27 de novembre la Gala FFCV 22/23 en la qual es premiarà a clubs i autoritats del nostre esport pels seus assoliments en la passada temporada.

A més, en este esdeveniment s’entregaran els trofeus als equips campions de la campanya 2022/2023 en les categories amateur de futbol i futbol sala.

La Rambleta (València) acollirà esta Gala en la qual es reconeixerà als jugadors i jugadores nascuts/as en la Comunitat Valenciana que han debutat recentment amb la Selecció Espanyola.

A més, es farà un homenatge als clubs que han celebrat el seu Centenari i s’entregaran plaques, medalles i insígnies especials per a reconéixer la labor d’àrbitres/as, directius/as de clubs, entrenadors/as i jugadors/as.

La Gala viurà un moment especial amb la celebració en directe del sorteig de la següent eliminatòria de La Nostra Copa de futbol masculí, que en la present temporada viu la seua tercera edició després de l’èxit de les anteriors.

Gala
Leer más
  • Publicado en Notícies, Notícies FFCV, Portada VAL
No Comments

El Camp Miguel Monléon de Picassent acollirà la Fase Nacional de la Copa de les Regions UEFA

viernes, 10 noviembre 2023 por

El camp federatiu de futbol ‘Miguel Monleón’ de Picassent (València) albergarà els partits de la Fase Nacional de la XIII Copa de les Regions UEFA en el Grup A.

La Selecció Valenciana que dirigeix Kino García comparteix grup amb Catalunya, La Rioja i Navarra.

Del 9 al 10 de desembre se celebra esta Fase Nacional. La FFCV és seu del Grup A.

La nova gespa del Miguel Monleón de Picassent acollirà la primera fase de la UEFA Regions’ Cup.

Horaris de partits

Dissabte 9 desembre:

  • 10:00 Navarra 🆚 La Rioja
  • 12:30 Selecció Valenciana 🆚 Catalunya

Diumenge 10 desembre

  • 10:00 Catalunya 🆚 Navarra
  • 12:30 La Rioja 🆚 Selecció Valenciana

Camp federatiu

L’Estadi Miguel Monleón és una instal·lació propietat de la FFCV i acull tots els entrenaments de les diferents seleccions autonòmiques de futbol, masculines i femenines.

Des de l’any passat, el camp compta amb una nova superfície de gespa artificial d’última generació homologada per FIFA i instal·lada per l’empresa valenciana RealTurf.

UBICACIÓ

View this post on Instagram

A post shared by FFCV (@ffcv_info)

Leer más
  • Publicado en Notícies, Notícies FFCV, Notícies Selecció Valenciana UEFA Regions' CUP, Portada VAL
No Comments

Convocatòria d’Ajudes per a Entrenadoræs 2023

martes, 07 noviembre 2023 por

La Federació de Futbol de la Comunitat Valenciana llança la Convocatòria d’Ajudes per a Entrenadoræs del Comité Tècnic d’Entrenadors i l’Escola d’Entrenadors, corresponents a 2023.

El propòsit d’esta convocatòria d’ajudes és col·laborar amb els i les alumnes en les despeses derivades d’inscripció i/o realització dels diferents cursos formatius oferits per la FFCV i de professionalització de la RFEF.

Les ajudes de l’Escola d’Entrenadors estan destinades a aquelles persones que han realitzat la seua formació mitjançant un curs impartit per la FFCV.

Les ajudes del Comité d’Entrenadors estan destinades a aquelles persones que han realitzat la seua formació mitjançant un curs de professionalització en l’RFEF.

Com i quan sol·licite les ajudes?

Per a l’Escola d’Entrenadors hi ha un pressupost de 60.000€ i per al Comité d’Entrenadors un pressupost de 15.000€

El termini de sol·licitud comença el dilluns 6 de novembre a les 00.00 hores i finalitza el dimecres 6 de desembre a les 23.59 hores.

La documentació s’enviarà per correu electrònic al següent e-mail: ayudas23@ffcv.es.

En les ajudes de l’Escola d’Entrenadors es pot retornar fins a un 50% de l’import abonat per a la formació i amb només haver fet un curs en la FFCV la poden sol·licitar.

En les ajudes del Comité d’Entrenadors es pot retornar fins a un 50% de l’import abonat per a la formació en un curs de professionalització en l’RFEF.

Bases i documentació

Ayudas-Escuela-Entrenadores-FFCV-2023Descarga
Ayudas-Profesionalizacion-2023Descarga
Leer más
  • Publicado en Notícies, Notícies Entrenadors, Notícies Escola d'Entrenadors, Notícies FFCV, Portada VAL
No Comments

| FUTSAL | Peñíscola serà la seu de la Final Four de la nova Supercopa Comunitat Valenciana

lunes, 06 noviembre 2023 por

La FFCV ha decidit que la seu oficial de la Final Four que decidirà al Campió de la primera Supercopa Comunitat siga la localitat castellonenca de Peñíscola.

El Comité Tècnic de Futbol Sala de la Federació de Futbol de la Comunitat Valenciana ha confirmat hui que el Pavelló Juan Vizcarro de Peñíscola albergarà, el cap de setmana del 6 i 7 de gener de 2024, la Final Four de la Supercopa Comunitat. En ella s’enfrontaran, en dos apassionants semifinals, Servigroup Peníscola contra Sporting La Nucia i Family Cash Alzira contra Picassent FS.

El passat cap de setmana, el president de la FFCV, Salva Gomar, i el màxim responsable del CTFS, Nacho Cantó, es van reunir amb representants de l’Ajuntament i el club peñiscolans per a tancar l’oficialitat de l’esdeveniment, acte al qual van acudir l’alcalde, Andrés Martínez, la regidors d’Esports, Dolo Bayarri, el responsable d’Esports de la Diputació de Castelló, Iván Sánchez, i el president del Servigroup Peníscola, Manuel Sierra.

Leer más
  • Publicado en Notícies, Notícies FFCV, Notícies Futbol Sala
No Comments

Fes-te àrbitræ – Èxit dels cursos d’àrbitres de futbol i de futsal de la temporada 23/24 amb 539 cursetistes

viernes, 03 noviembre 2023 por

539 cursetistes han assistit als cursos d’àrbitres i àrbitres de futbol i futbol sala que ha organitzat el Comité Tècnic d’Àrbitres de la FFCV per a la present campanya.

120 alumnes i alumnes en els cursos de futbol sala i 419 en els de futbol, celebrats en les tres províncies, han convertit la present edició de ‘Fes-te àrbitræ’ en un gran èxit.

«A partir dels 12 anys poden començar a arbitrar. Els cursos van començar al setembre i han acabat a l’octubre. Estem molt satisfets amb la participació, com sempre», assenyala José Enguix, president del Comité.

Alumnes i alumnes assistents al curs ‘de’Fes-et *àrbitræ’ 23/24.

L’objectiu de potenciar la quantitat d’alumnes i alumnes en els cursos de futbol sala s’ha complit amb escreix, com indica la xifra de 120 cursetistes.

«És una mostra més que l’arbitratge en la Comunitat Valenciana gaudeix d’una salut envejable», afig Enguix.

En este vídeo, es recopilen testimoniatges d’alumnes i alumnes que han completat el curs, així com d’alguns dels formadors que participen en estos, com Fernando Navarro o Marcelino Tárraga.

Leer más
  • Publicado en Notícies, Notícies Àrbitres, Notícies FFCV
No Comments

REPORTATGE | El viver de jugadores Valenta a la Vega Baixa

lunes, 30 octubre 2023 por

En les últimes temporades diversos clubs de la comarca de la Vega Baixa s’han convertit en el principal viver de futbolistes Valenta en la Comunitat Valenciana.

Dos d’ells, el Rojales CF Femení i el CD Benijófar han protagonitzat un transvasament de jugadores que ha permés crear un equip sènior en Segona Regional Valenta.

Les càmeres de la Federació de Futbol de la Comunitat Valenciana han volgut posar el seu focus en este fet que ajuda a impulsar el futbol Valenta, amb este reportatge audiovisual.

El Rojales compta amb 130 jugadores, des de la base fins als equips amateur. Algunes d’estes futbolistes van permetre que el CD Benijófar poguera comptar amb un equip Valenta.

«Són xiques que per falta de camps i d’horaris no podíem acollir en el Rojales i acordem amb el Benijófar que pogueren jugar allí», explica l’entrenadora del Rojales Natalia Palacios.

En total, el Rojales CF Femení està format per cinc equips federats que acullen jugadores de tots els municipis de la Vega Baixa.

«Hi ha un boom del futbol femení, sobretot per la consecució del Mundial. Ho estem veient en el nombre de llicències»

Natalia, entrenadora del Rojales

Francisco Javier Ramón, entrenador del CD Benijófar agraeix l’ajuda del Rojales per a la formació de l’equip i de la secció Valenta en el seu club i coincideix a destacar el creixement imparable del futbol entre les xiques.

«El principal problema és la diferència d’edat entre les jugadores, però a poc a poc es podran anar creant equips en totes les categories».

Francisco Javier, entrenador del Benijófar

Jugadores de l’equip Valenta del CD Benijófar.

Valenta
Leer más
  • Publicado en Notícies, Notícies FFCV, Notícies Valenta
No Comments

Torna ‘Valenta visita el teu col·le’, amb més de 20 sol·licituds rebudes per al primer mes

lunes, 23 octubre 2023 por

L’Àrea Valenta de la Federació de Futbol de la Comunitat Valenciana posa en marxa la quarta temporada de «Valenta visita el teu col·le» per a promocionar i fomentar la pràctica del futbol i el futbol sala entre les xiquetes.

La FFCV posa a la disposició dels col·legis i instituts que ho sol·liciten una acció que consisteix a visitar el centre amb els seleccionadors i seleccionadores, a més de jugadores dels combinats autonòmics.

En la visita, els tècnics i tècniques de la FFCV imparteixen als alumnes i alumnes del centre xarrades formatives sobre l’esport femení i sobre el projecte Valenta de la FFCV.

Augmenta l’interés en els centres escolars per Valenta

L’Àrea Valenta ha rebut en el primer mes del curs escolar (setembre) més de 20 sol·licituds per a la seua activitat Valenta visita el teu col·le a diferents centres escolars de tota la Comunitat Valenciana.

La passada temporada, en la tercera edició de l’activitat, es van realitzar prop de 40 visites en els nou mesos de curs escolar.

Des de Valenta s’estan calendaritzant les visites per a poder acostar el futbol femení als alumnes i les alumnes de Primària de tots els centres escolars que l’han sol·licitat, amb una demanda en tan sols un mes de curs sense precedents.

Els primers centres a rebre la visita de Valenta seran el Mare de Déu de Vallivana, de Picassent; el CRA Mondúver Safor, de Palmera; el CEIP Eduardo López Palop, d’Enguera; i el CEIP L’Albereda, de València.

Moltes d’estes sol·licituds han sigut realitzades en coordinació amb els clubs de futbol de cada municipi. En aquells casos en què la sol·licitud ha sigut realitzada pel centre escolar, l’Àrea Valenta contacta amb els clubs més pròxims per a ajudar-los en la seua captació a través d’esta activitat.

Valenta
Leer más
  • Publicado en Notícies, Notícies FFCV, Notícies Valenta, Portada VAL
No Comments
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Posts recientes

  • Los once representantes valencianos ya conocen el calendario de competición de División de Honor Juvenil

  • Enrique Lluna se despide del cargo de delegado del CTA en Castelló tras más de una década

  • Circular nº. 5 – Normas generales de las competiciones de futsal FFCV 25/26

  • Finaliza el plazo para la renovación e inscripción de equipos de la temporada 25/26 en muchas categorías

  • Bronce para la Selecció Valenciana Valenta sub20 en el Campeonato de España de Fútbol Playa

  • La Selecció Valenciana Valenta sub17 termina en el sexto puesto del Campeonato de España de Fútbol Playa

  • Ya somos 135.980 ‼️ Nuevo récord de licencias de la FFCV en la temporada 24/25 🤩

  • La Selecció masculina sub14 y la sub19 cierran su concurso en el Campeonato de España de Fútbol Playa

  • CONVOCATORIA OFICIAL: Estas son las 12 jugadoras que representarán a la Selecció Valenciana Valenta sub20 en el Campeonato de España en Cádiz

  • CONVOCATORIA OFICIAL: Estas son las 12 jugadoras que representarán a la Selecció Valenciana Valenta sub17 en el Campeonato de España en Cádiz

Partners principales
Colaboradores
Colaboradores

SECCIONES

  • Federación
  • Competiciones
  • Certificados
  • VALENTA
  • Árbitræs
  • Entrenadoræs
  • #somValenciana
  • Mutualidad
  • Actualidad

¡Síguenos en las redes sociales!

Copyright © 2019 FFCV. Todos los derechos reservados. Desarrollado por TOOOLS.

CONTACTO

Lunes a jueves
de 09:30 a 15.00h
Viernes
de 09:30 a 14.00 h

TELÉFONO
963 510 619

CONTACTO

MUTUALIDAD
96 351 60 00

¡Síguenos en las redes sociales!

Copyright © 2019 FFCV. Todos los derechos reservados. Desarrollado por TOOOLS.

  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Política de privacidad redes sociales
  • Mapa web
SUBIR
Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

Bloqueador de anuncios detectado

Hemos detectado que estás usando extensiones para bloquear anuncios. Por favor, apóyanos desactivando estos bloqueadores de anuncios.

Actualizar
Accessibility by WAH
  • #FesteÀrbitræ – Castellón Fútbol Sala temporada 2019/2020 –
  • #FesteÀrbitræ – Elx temporada 2019/2020 –
  • #FesteÀrbitræ 2022/2023
  • #FesteÀrbitræ Fútbol Valencia 2019/2020
  • #FesteÀrbitræ la Ribera, 2019/2020
  • #FesteÀrbitræ la Safor, 2019/2020
  • #FesteÀrbitræ Sala 2019/2020
  • #FesteÀrbitræ, Alcoy 2019/2020
  • #FesteÀrbitræ, Alicante 2019/2020
  • #FesteÀrbitræ, Alicante Fútbol Sala 2019/2020
  • #FesteÀrbitræ, Baix Maestrat 2019/2020
  • #FesteÀrbitræ, Elx 2019/2020
  • #FesteÀrbitræ, temporada 2019/2020
  • #HazteÁrbitr@, Orihuela 2019/2020
  • #HazteÁrbitro, Benidorm 2019/2020
  • #HazteÁrbitro, Elda 2019/2020
  • #PromociónÁrbitrosSala
  • #somValenciana
  • #somValenciana – La web oficial de la Selecció Valenciana de fútbol, fútbol sala y fútbol playa
  • 00 SISTEMA ANDROMEDA prueba
  • 1er. Clinic Fútbol Femenino «Comarca la Hoya de Buñol»
  • Actividades y sedes de la FFCV
  • Actualización Email Oficial del Club
  • Actualización Material
  • Actualizacion Parque tecnológico
  • Acuerdo de profesionalización del presidente
  • Acuerdos Comité Apelación – T. 22/23
  • Acuerdos Comité Apelación – T. 23/24
  • Acuerdos Comité Apelación – Temporada 19/20
  • Acuerdos Comité Apelación – Temporada 20/21
  • Acuerdos Comité Apelación – Temporada 21/22
  • Amistosos F11
  • Amistosos F8
  • Amistosos FutSal
  • Anuario de actividades de la FFCV
  • App
  • APPS
  • Árbitros
  • ÁREA DE LICENCIAS
  • ÁREA de Responsabilidad Social Corporativa FFCV
  • Área Formación-Árbitros
  • Asamblea General 2019
  • Asamblea General 2020
  • Asamblea General 2021
  • Asamblea General 2022
  • Asamblea General 2023
  • Asamblea General 2024
  • Asamblea General 2025
  • Asamblea General de la FFCV
  • Asamblea General Diciembre 2021
  • Asamblea General Diciembre 2022
  • Asamblea General Diciembre 2023
  • Asamblea General Diciembre 2024
  • Asamblea General Ordinaria 2020
  • Asamblea Ordinaria y Extraordinaria Diciembre 2019
  • Aviso Legal
  • Ayuda a los Clubes Afectados por la DANA
  • Ayudas a clubes
  • Ayudas a clubes – Temporada 2018/19
  • Ayudas a clubes en categoría autonómica
  • Ayudas a clubes en categoría nacional
  • Ayudas a kilometraje
  • Ayudas al fomento de cantera
  • Ayudas de la FFCV
  • Ayudas Para Entrenadoræs
  • Ayudas para material
  • Ayudas por despoblamiento
  • Bases de Inscripción Árbitros Fútbol Campo
  • Bases de Inscripción Árbitros Futsal
  • Bases formación árbitros
  • Bases legales del sorteo en Instagram de FFCV de una entrada para el Albania-España (Eurocopa 2024)
  • Bases legales del sorteo en las redes sociales de FFCV de balones Luanvi
  • Bases legales del sorteo en las redes sociales de FFCV de dos camisetas de la Selecció Valenciana
  • Bases legales del sorteo en las redes sociales de FFCV de entradas para el España-Noruega
  • Bases legales del sorteo en las redes sociales de FFCV de entradas para la final de Copa de S.M. El Rey
  • Bases legales del sorteo en las redes sociales de FFCV de la camiseta de Pau Torres
  • Bases legales del sorteo en las redes sociales de FFCV de plazas para el Campus de Futsal de València
  • Bases legales del sorteo en las redes sociales de FFCV de un lote de productos San Benedetto
  • Bonificación de licencia de jugadores/as
  • Bonus por desplazamientos
  • Buzón de quejas y reclamaciones de la FFCV
  • CAMPEONATO DE ESPAÑA DE SELECCIONES AUTONÓMICAS SUB-12 FEMENINAS Y MASCULINAS
  • CAMPEONATO DE ESPAÑA SELECCIONES AUTONÓMICAS FEMENINAS SUB-12
  • CAMPEONATO DE ESPAÑA SELECCIONES AUTONÓMICAS MASCULINAS SUB-12
  • Canal de Denuncias
  • Canal Ético
  • Carrito
  • Censos Elecciones FFCV 2018
  • Centros Asistenciales de Hospitalización y Urgencias
  • Certificados Clubes
  • Certificados Estamento Arbitral
  • Certificados Jugadoræs
  • Certificados Técnic@s
  • Cita Previa Obligatoria – Comité Árbitros Oficinas Centrales
  • Cita Previa Obligatoria – Oficinas «La Ribera»
  • Cita Previa Obligatoria – Oficinas «La Safor»
  • Cita Previa Obligatoria – Oficinas «La Vall D’Uxo»
  • Cita Previa Obligatoria – Oficinas Alcoy
  • Cita Previa Obligatoria – Oficinas Alicante
  • Cita Previa Obligatoria – Oficinas Castellón
  • Cita Previa Obligatoria – Oficinas Centrales FFCV
  • Cita Previa Obligatoria – Oficinas CTA Alcoy
  • Cita Previa Obligatoria – Oficinas CTA Alicante
  • Cita Previa Obligatoria – Oficinas CTA Baix Maestrat
  • Cita Previa Obligatoria – Oficinas CTA Benidorm
  • Cita Previa Obligatoria – Oficinas CTA Castellón
  • Cita Previa Obligatoria – Oficinas CTA Elche
  • Cita Previa Obligatoria – Oficinas CTA La Ribera
  • Cita Previa Obligatoria – Oficinas CTA Orihuela
  • Cita Previa Obligatoria – Oficinas Elche
  • Cita Previa Obligatoria – Oficinas Elda
  • CLÁUSULA INSCRIPCIÓN JUGADORES/AS SELECCIONES
  • CLINIC Día de la Mujer
  • Clinic Femenino «Divina Pastora» Alicante
  • Clinic Femenino de Ribarroja
  • Clinic Femenino de Vall D’úxo
  • Clínic Valenta
  • Clinics Femeninos
  • Clinics femeninos federativos
  • Clínics Fútbol Playa
  • CLUBES
  • Clubes Deportivos
  • Codigo Disciplinario
  • Código Ético de la FFCV
  • Comité Árbitros
  • Comité D’Arbitres
  • Comité de Apelación – Temporada 18/19
  • Comité Entrenadores
  • Comité Ético de la FFCV (Valores y Deportividad)
  • Comité Tècnic d’Entrenadors de la FFCV
  • Comités deportivos
  • Comités técnicos y jurisdiccionales
  • Confirmación ¡¡¡
  • Confirmación del pedido
  • Contacto Árbitros
  • Contacto Comité d’Entrenadors
  • Contacto Escuela
  • Contacto Fénix
  • Contacto Mutualidad (963516000)
  • Contratos con entidades públicas
  • CONTRATOS FFCV
  • CONTRATOS RFEF
  • Convenios actuales de la FFCV
  • CONVOCATORIA DE EMPLEO
  • CONVOCATORIAS DE EMPLEO
  • Cuenta
  • Cuentas Anuales de la FFCV
  • Cumplimentación de Licencias
  • Cuotas Mutualidad
  • Cursos de Inglés – Online
  • Delegaciones CTA
  • Delegaciones Territoriales de la FFCV
  • Direcciones electrónicas de la FFCV y de sus departamentos
  • Directo Campeonato Femenino Sub-12
  • Directo Semifinales y Final Sub 18 Masculino XVI Campeonato Nacional Selecciones Autonómicas
  • Distribución subvenciones de derechos audiovisuales RFEF
  • Documentos de Transparencia
  • Donaciones, herencias, legados y precios otorgados por la FFCV
  • Edades de las Licencias
  • Edit Profile
  • eGames competiciones
  • Elecciones al Comité Deportivo de la FFCV 2019 – votación emitida
  • Elecciones Comité Deportivo FFCV 2019 – Alicante – club 10 o más equipos
  • Elecciones Comité Deportivo FFCV 2019 – Alicante – club con menos de 10 equipos
  • Elecciones Comité Deportivo FFCV 2019 – Castellón – club 10 o más equipos
  • Elecciones Comité Deportivo FFCV 2019 – Castellón – club con menos de 10 equipos
  • Elecciones Comité Deportivo FFCV 2019 – Valencia – club 10 o más equipos
  • Elecciones Comité Deportivo FFCV 2019 – Valencia – club con menos de 10 equipos
  • Elecciones Presidencia RFEF
  • Elecciones Presidencia RFEF 2024
  • Encuestas realizadas a los deportistas federados y/o público sobre satisfacción o calidad de los servicios de la FFCV
  • Endeudamiento de la FFCV
  • Entregas
  • Entrenadors FFCV
  • Escuela Entrenadores
  • Fechas 25-26
  • FÉNIX Ayuda
  • FÉNIX FAQ
  • FFCV.TV
  • FFCV.TV app
  • FFCV.TV home
  • Finalizar compra
  • Finalizar compra
  • FORMACIÓN
  • FORMACIÓN FUTBOL
  • FORMACIÓN FUTSAL
  • Formulario Actas Fenix
  • Formulario Congreso
  • Formulario de actualización de Instalaciones
  • Formulario de Devolución
  • Formulario de Incidencias Actas
  • Formulario de suscripción
  • Formulario inscripciones para premiados para el 46º Dia de l’Entrenador/a
  • Formulario Presidencia
  • Formulario Reconocimientos Médicos
  • Funciones públicas de la FFCV
  • Fútbol Playa
  • Gastos asociados a deportistas de la FFCV
  • Gastos de viaje de miembros de la Junta Directiva
  • Gastos de viaje del presidente de la FFCV
  • Gastos en campañas promocionales
  • Gastos generales de entrenadores y personal de la dirección deportiva
  • Gastos relevantes de la FFCV por retribuciones, dietas y cargas sociales
  • Gestión Partidos Amistosos
  • Gestor de documentos
  • HOJA DE INSCRIPCIÓN
  • I Jornada de Fútbol Femenino de la Comunidad Valenciana
  • Iframe documentos transparencia
  • II Liga Autonómica de Fútbol Playa
  • Imagen corporativa de la FFCV (Logos)
  • Importes por participación en competiciones internacionales
  • Impreso de Monitor
  • Información sobre concurso de acreedores
  • Información sobre procesos electorales
  • Informes de auditoría
  • Informes de auditorías de la FFCV
  • Ingresar
  • Ingresos percibidos a través de competiciones deportivas
  • Iniciar sesión
  • Inicio
  • INSCRIPCIÓN «I ENCUENTRO #somMESfutbol»
  • Inscripción Campus Entrenadores
  • Inscripción Clinics
  • Inscripción Congreso Futsal
  • Inscripción Copa Gegants ’22
  • Inscripción cursos árbitros sala 18/19
  • Inscripción Cursos de Árbitros/as
  • INSCRIPCIÓN DíA DEL ENTRENADOR
  • Intranet Federativa
  • Jocs Esportius
  • JUGADORAS/ES / TÉCNIC@S
  • JUGADORES PROCEDENTES DEL EXTERIOR
  • Junta Directiva Comité Árbitros
  • Junta Directiva de la FFCV
  • La Nostra Copa
  • La Nostra Copa | masculina fútbol
  • La Nostra Copa | masculina futsal
  • La Nostra Copa | Valenta fútbol
  • La Nostra Copa | Valenta futsal
  • Log In
  • Mails de los departamentos de la FFCV
  • Manuales Clubes Novanet
  • Mapa web
  • Member Directory
  • Mi cuenta
  • Mi cuenta
  • Miembros
  • Miembros Comité Entrenadores
  • Modelo Compliance de la FFCV
  • My Profile
  • Normas de la Mutualidad de la FFCV
  • Normas específicas y recomendaciones de la FFCV a deportistas sobre comportamientos, a nivel ético, de seguridad y/o social en el desarrollo de las prácticas deportivas
  • NORMATIVA
  • Normativa
  • Normativa legal que vincula a la FFCV
  • Noticias
  • Nuestras Apps
  • Nuestras Apps Intranet
  • NUEVO CURSO PARA ÁRBITROS DE FÚTBOL SALA 2017-2018
  • Número de árbitros/as
  • Número de licencias de la FFCV
  • Oferta de empleo en la FFCV
  • Oferta Formativa
  • Oficina Atención a los Clubes
  • Oficinas
  • Órganos Federativos
  • Palmarés – La Selecció Valenciana masculina de fútbol en campeonatos anteriores
  • Palmarés – La Selecció Valenciana Valenta de fútbol en campeonatos anteriores
  • Palmarés – Selecció Valenciana masculina de fútbol
  • Palmarés – Selecció Valenciana masculina de fútbol playa
  • Palmarés – Selecció Valenciana Valenta de fútbol
  • Palmarés – Selecció Valenciana Valenta de fútbol playa
  • Password Recovery
  • Patrocinadores de la FFCV
  • Pedido fallido
  • Periodo medio de pago de la FFCV
  • Petición de organización de clinic femenino
  • Plan Estratégico de la FFCV
  • Planes sociales y compromisos de la FFCV sobre inmigración, discapacidad, igualdad e integración social
  • Planes y compromisos de la FFCV en salud y prevención
  • Podcast
    • 10 Metros
    • EsportBase
    • Valenta Radio
    • Vive la Regional
  • Podcast de Futbol Passió
  • Política de cookies
  • Política de privacidad
  • Política de privacidad redes sociales
  • Ponencias
  • Portal de Atenció al Federat
  • Portal de Atenció al Federat
  • portal de ayudas económicas a clubes
  • Portal de Transparencia
    • Comunicación y relación con federados y público
      • Circulares
      • Noticias de transparencia de la FFCV
    • Contratación de Servicios
    • Participación y Colaboración
    • Planificación
    • Transparencia Económica
    • Transparencia Federativa
      • Organización
        • Normativa Institucional y Estatutaria
      • Órganos Directivos y Personal
        • Acuerdos de la Asamblea General
        • Acuerdos Junta Directiva
        • Importes percibidos por participación en competiciones internacionales y pertenencia a estructuras
        • Indemnizaciones por Abandono de Cargos
        • Junta Directiva
        • Organigrama de la Federación
        • Presidente de la FFCV
        • Relación del Personal Contratado por la Federación
  • Portal de Transparencia
  • Presentación de las Cuentas Anuales ante los organismos competentes
  • Presidente y Junta Directiva
  • Presupuesto FFCV 2020
  • Procedimiento de control y auditoría interna de la FFCV
  • Proceso electoral año 2022
  • Protección de datos bolsa de trabajo
  • Protección de Datos en la FFCV
  • Protocolo de prevención de delitos sexuales contra menores
  • Proveedores principales
  • Prueba
  • prueba
  • radio
  • Redes Sociales de la FFCV
  • Regalos recibidos por el Presidente y la Junta Directiva
  • Register
  • Registrarse
  • Registro
  • Registro de actividades e intereses del presidente
  • REGLAMENTO
  • Reglamento General 2018/2019
  • Reglas de juego
  • Relación de bienes inmuebles y propiedades de la FFCV
  • Relación de bienes muebles, parque móvil y de alto valor económico de la FFCV
  • Relación del personal contratado por la FFCV y sus retribuciones
  • Renovación de Licencias
  • Renovación e Inscripción de Equipos
  • Restablecer la contraseña
  • Restablecer la contraseña
  • Retransmisión Partidos Femeninos Sala.
  • RETRASMISIÓN EN DIRECTO DEL CTO. DE ESPAÑA DE SELECCIONES SUB-12 MASCULINAS
  • Retribuciones de los miembros de la Junta Directiva
  • Retribuciones de miembros de alta dirección
  • Salir
  • Selecció Valenciana Masculina Fútbol – Absoluta
  • Selecció Valenciana Masculina Fútbol – Region’s CUP
  • Selecció Valenciana Masculina Fútbol – sub12
  • Selecció Valenciana Masculina Fútbol – sub14
  • Selecció Valenciana Masculina Fútbol – sub16
  • Selecció Valenciana Masculina Fútbol Playa – Absoluta
  • Selecció Valenciana Masculina Fútbol Playa – sub12
  • Selecció Valenciana Masculina Fútbol Playa – sub14
  • Selecció Valenciana Masculina Fútbol Playa – sub16
  • Selecció Valenciana Masculina Fútbol Playa – sub18
  • Selecció Valenciana Masculina Futsal – sub12
  • Selecció Valenciana Masculina Futsal – sub14
  • Selecció Valenciana Masculina Futsal – sub16
  • Selecció Valenciana Masculina Futsal – sub19
  • Selecció Valenciana Mixta Futsal – sub10
  • Selecció Valenciana Valenta Fútbol – sub12
  • Selecció Valenciana Valenta Fútbol – sub15
  • Selecció Valenciana Valenta Fútbol – sub17
  • Selecció Valenciana Valenta Fútbol – sub21
  • Selecció Valenciana Valenta Fútbol Playa – Absoluta
  • Selecció Valenciana Valenta Fútbol Playa – Sub-17
  • Selecció Valenciana Valenta Fútbol Playa – Sub-20
  • Selecció Valenciana Valenta Futsal – sub12
  • Selecció Valenciana Valenta Futsal – sub14
  • Selecció Valenciana Valenta Futsal – sub16
  • Selecció Valenciana Valenta Futsal – sub19
  • SISTEMA FÉNIX
  • Sistema Fénix: Devoluciones y Reembolsos
  • Sistema Fénix: Métodos de Pago
  • Solicitud de Certificados Federativos
  • Solicitud de ingreso curso Árbitr@s Camp de Morvedre 2019/ 20
  • Solicitud de ingreso curso Árbitr@s de Fútbol 2019/ 20 – Alcoy
  • Solicitud de ingreso curso Árbitr@s de Fútbol 2019/ 20 – Benicarlo
  • Solicitud de ingreso curso Árbitr@s de Fútbol 2019/ 20 – Benidorm
  • Solicitud de ingreso curso Árbitr@s de Fútbol 2019/ 20 – Elche
  • Solicitud de ingreso curso Árbitr@s de Fútbol 2019/ 20 – Elda
  • Solicitud de ingreso curso Árbitr@s de Fútbol 2019/ 20 – Gandia
  • Solicitud de ingreso curso Árbitr@s de Fútbol 2019/ 20 – La Ribera
  • Solicitud de ingreso curso Árbitr@s de Fútbol 2019/ 20 – Orihuela
  • Solicitud de ingreso curso Árbitr@s de Fútbol 2020/21
  • Solicitud de ingreso curso Árbitr@s de Fútbol Sala 2019/ 20 – Castellón
  • Solicitud de ingreso curso Árbitr@s de Fútbol Sala 2019/ 20 – Valencia –
  • Solicitud de ingreso curso Árbitr@s de Fútbol y Fútbol Sala 2019/ 20 – Alicante
  • Solicitud de ingreso curso árbitros y árbitras de fútbol o fútbol sala 2020/21
  • Soporte Averías FFCV
  • Streaming
  • STREAMING Campeonato Sub12
  • Subvenciones y ayudas públicas
  • Sugerencias y participación ciudadana en la elaboración de programas y planes de la FFCV
  • Tarifas arbitrales de la FFCV para la temporada 22/23
  • Tarifes FFCV
  • Temporada 2021/2022
  • Tienda
  • Tiki-taka
  • Todos los cursos de Entrenador de la FFCV
  • Torneo eSports FIFA22 #SantJoanCup 24 Junio
  • TROFEOS T. 20/21
  • Usuario
  • Vive la Regional
Portada con X-Bees